Välkomna

Här börjar vår blogg! Vi är ett par, en man och en kvinna, som stör oss mycket på många olika saker. Därför bestämde vi oss för att starta denna anonyma blogg där vi tar upp dessa irriterande saker. Det handlar oftast om bloggare som beter sig på ett högst fånigt vis men även människor i vår omgivning. Vi skriver dock inte bara om störande grejer utan sådant som är roligt men kanske lite elakt får också komma med.

Vi kommer uppdatera sidan en gång om dagen men vi drar inte igång förrän om cirka en vecka. Lägg gärna till oss på Bloggkoll!

Vilka vi är är inte väsentligt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att det är jävligt tragiskt att ni måste starta en hel blogg för att höja era egna obefintliga självkänslor. Jag vet inte hur gammla ni är men eftersom det står "man och kvinna" så blir det hela bara ännu värre, fega är ni dessutom som inte kan stå för vad ni skriver. Är det NÅGONTING som är fånigt så är det vad ni ni håller på med!

Men jag antar att ni är som alla andra blogg-luder och bara är ute efter läsare, vem vet ni kanske t.o.m får pengar för skiten också?

2008-05-16 @ 02:43:01
Postat av: Anna

Jag tycker att det är jävligt tragiskt att ni måste starta en hel blogg för att höja era egna obefintliga självkänslor. Jag vet inte hur gammla ni är men eftersom det står "man och kvinna" så blir det hela bara ännu värre, fega är ni dessutom som inte kan stå för vad ni skriver. Är det NÅGONTING som är fånigt så är det vad ni ni håller på med!

Men jag antar att ni är som alla andra blogg-luder och bara är ute efter läsare, vem vet ni kanske t.o.m får pengar för skiten också?

2008-05-16 @ 02:44:36
Postat av: Dina

äh, vadå. det är en kul grej?

2008-07-02 @ 01:22:36
URL: http://dinaintetina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0