Goodiebags!

Jag stör mig på alla dessa goodiebags! De delas ut till både den ene och den andre och alla andra blir avundsjuka. Visst, jag förstår också att det är smart reklam för goodiebagsföretaget men är det inte lite överdrivet? Jag har sett minst hundra goodiebags från Make Up Store värda flera tusentals kronor i olika bloggar. Många har till och med fått flera påsar därifrån och det om något är irriterande! Visst, det är de stora bloggerskorna som får dem och det är ju smart. Men ändå, är det inte vettigare att de spar sina produkter och säljer dem istället? Men vad vet jag, egentligen, mer än att det är störande?


Queen

Kommentarer
Postat av: helen

De hade ju inte gett bort goodiebags ifall de inte visste att de i slutändan skulle tjäna på det!

2008-06-03 @ 07:12:20
URL: http://heln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0