Nya kategorier

Vi fick ett mail med smarta idéer igår. Tjejen i fråga tyckte att vi skulle ha en kategori som heter "Bloggdesign skolan" men eftersom det är en särskrivning så ville jag döpa om den. Jag tänkte också att det är smartare att ha två olika kategorier för Photoshophjälp och blogghjälp så att det blir lättare för er att hitta. Vi får väl se när det kommer inlägg i dessa kategorier.

Sen gav hon ytterligare ett förslag om att vi kunde ha en kategori där vi hittar på pratbubblor till bilder. Det kan ju vara en kul grej tyckte vi så det ska vi göra när vi hittar en passande bild. Sen när jag hade hört så många bra idéer så kom jag på en själv, "läsarnas historier". Där kommer vi publicera roliga/pinsamma historier som ni har mailat till oss. Kul va?!

Kommentarer
Postat av: madde

låter toppen ju! :D

2008-07-29 @ 18:43:41
Postat av: sara

ååh vad rädd jag blev där, trodde att ni missat särskrivningen :O huuuvvaligen! och förresten är jag hemmmma nuu :D

2008-08-04 @ 18:49:13
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0